forum de la Grande Guerre Index du Forum

forum de la Grande Guerre
Le forum de la Guerre 14-18

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

De straal van de laser

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum de la Grande Guerre Index du Forum -> La "Grande Guerre" -> Musées, monument historiques, visites
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
laserkopen

MessagePosté le: 09/08/2018 11:27:03    Sujet du message: De straal van de laser Répondre en citant

Je kunt laserpen hier kopen:

https://www.laserkopen.com
Als dit ooit eerder is gebeurd door een hand-tot-hand "bonk over de geest, samen met je pistool", kan ik dit apparaat gemakkelijk observeren. Ik heb er een voor mijn vader samen met dezelfde zijarm, want hij is linkshandig - heeft daar plezier in. Ik moet zeggen dat ik me een beetje zorgen maakte over het feit dat ik deze laserpen kreeg omdat de kosten zo laag waren op JETLASERS in vergelijking met alle lokale wapenwinkels en ook grote pakketwinkels hier in KC. Samen met de juiste diode wordt dit systeem ingeschakeld nadat het gereedschap is getrokken. Ik moet dit nog veel meer analyseren. Daarom heeft dit toch ongetwijfeld geen invloed op mijn ranking. Ik ben heel blij dat ik deze verlichting gebruik. Het installeren van de batterij gaat snel en eenvoudig. Het geïnstalleerde moment, het lichaamsgewicht is zelden zichtbaar en ook met betrekking tot het systeem corrigeert waar dit eigenlijk moet zijn. Door op de schakelaars op elke rand samen te drukken, kunt u de verschillende instellingen aanpassen. Wanneer de gewenste methode is gekozen, drukt u op één schakelaar om die uit te schakelen.
Na het liefhebben van het wapen (30 paar seconden), heb ik dat onmiddellijk naar mijn mening rechtgetrokken en ook voorbereid om de variëteit te bezoeken. Ik hou van het vermogen om dit in een flitslichtmethode te plaatsen. Kortom, dit is een uitstekende kleine weergave. Wees niet terughoudend met het ontvangen hiervan. Deze groene laser is perfect voor een strak, regelmatig houvast. De milde output is groter in vergelijking met hoog, samen met een kleine faciliteit, grote verlichte locatie en ook een schrikbarend groot streepje. Ik zou het absoluut niet leuk vinden om er door het oog geraakt te raken. Ik heb daarna slechts groene tinten bekeken gedurende 30 seconden. Dat is ongelofelijk licht. Over het algemeen / heel / helemaal tevreden.
Koop een groene laserpen:

https://www.laserkopen.com/c-40_77_78.html
De groene laser is verbazingwekkend krachtig, tijd of zelfs 's avonds op tien gazons (vooral nabijheid waar individuele zelfverdediging is betrokken). Ik ben nooit een voorstander geweest van het gebruik van verlichting op een tool, gezien het feit dat dit je opstelling uitdeelt. Deze verlichting is daarom levendig, dat dit bij flitslicht inderdaad verwarrend is. De lichtstraal is ongelooflijk intens en ook precies. Ik heb de variatie in een paar keer bezocht om precies te zien hoe nauwkeurig dat na een paar honderd sferen blijft.
Ik heb een emotie die ongetwijfeld geweldig zal zijn. Het bezitten van de andere modus operandi is vrij ongebruikelijk, en stelt je ook in staat om te beslissen wat de juiste is voor jouw omstandigheden (verlichting, gewoon de laser, knipperend licht en zelfs laser, stroboscoop). Je bezit via elk patroon een patroon om precies te vinden wat je wilt. Een selector zou inderdaad mogelijk een veel betere keuze zijn geweest. De ambidextere accountactivering is relatief belangrijk. Functioneel, dat is een geweldige aanwinst voor mijn HK p2000sk. Dat was een adapter waar mijn zijarm voor zorgt, zeker niet om een ​​oproep, dus ik ben comfortabel en hanteer daar trouwens niet mee.
De laserpen van 1mW:

https://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9668.html
Feature-onderzoek op de variatie die niet goed werd beveiligd. Het opnieuw instellen van de groene 1mW laser zou zeker niet zo gemakkelijk kunnen zijn. De lantaarn is zeker niet de absolute krachtigste maar werpt toch een grote lichtstraal om een ​​gebied te verlichten. Bij flitslichtmethode is dit verblindend. (Ik bezit de precieze creatie in de reclamefoto, voorbij.) Er zijn enkele zorgen. De eerste is dat de lichtgewichtlens van kunststof is en dat deze ook wordt beschadigd, samen met een aantal reinigingsoplosmiddelen. Voor dit kostenaspect zou een glazen lens dit zeker nog nuttiger maken. De laser is zo levendig dat dit nog steeds praktisch is. Het tweede probleem is de binnenbekleding die de middeneigenschap op de voorste laag houdt. Ik moet de onroerendgoedschroeven uit elkaar halen en dit soms terugdrijven. Je moet gebruik maken van een ernstige behandeling, zeker niet om de batterijhoed te kruisen.
Mijn handen waren net genoeg tijd om de overstap te maken. Ik heb de acculimiet gecontroleerd om zeker te weten dat ik de snaren niet heb verwijderd. Ik zag een verandering onder de zijkant van de batterijlimiet. Ik koos voor de blauwe laser, die 's avonds of zelfs de hele dag prachtig opdoet en bijna een item per se is. Ik zou één ding moeten vinden om het geweer te specificeren om dit veel consistenter te houden, net voordat ik gemakkelijk kan beweren dat dit helemaal niet helemaal mogelijk is.
De krachtige 3000mW laserpen:

https://www.laserkopen.com/c-40_77_79-p-9767.html
Ik ben inderdaad niet in het bezit van een van de meest stabiele doelstellingen, maar toch kon ik nog steeds goed schieten. 'S Avonds kon ik dit vinden op een onbepaald assortiment. Ik onderscheidde de mijne met ongeveer 35 ft. Ik zou een ander bereik kunnen proberen als ik naar een binnenassortiment kom. De plaatsen waren ongetwijfeld niet uitdagend om uit te wisselen en ook het systeem werd in minder dan tien momenten opgezet. Dat straalde ook uit met een glazen deur, met behulp van een overdekt terras, en kwam zelfs bij zonsondergang tevoorschijn bij cederdivisies @ 100 tuinen. Ik kocht deze krachtige laserpen voor onder de uitgaven in alle verschillende andere winkels.
http://www.jefaismonsite.fr/laserpen/De%20betrouwbaarheid%20van%20de%20laserpen.html
AIM
Publicité

MessagePosté le: 09/08/2018 11:27:03    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum de la Grande Guerre Index du Forum -> La "Grande Guerre" -> Musées, monument historiques, visites Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation